Fettodag haha

I dag stod hemkörnings-pizza på matsedeln! smaskens!
Men jag fick unna mig det eftersom jag och Troja tog en mysig promenad idag! en låång promenad.
Vi träffade även hennes kära vän Ronja som vi springer ihop med lite då & då. det är väldigt trevligt!
Ronja är gammal o orkar inte busa så mycket utan sitter mest och busar hahaha..
Sen kom en liten nakenhund och busade med dom också¨, först tyckte troja att han var lite skum men sen blev det turbo på dom! Är så kul när hon får springa lös o busa med andra vovvar!
Sen nu på kvällen så var vi ute och lekte massa i snön(japp, vi har fått massa snö igen!)

Sen så råååkade vi beställa varma mackor (hemkörning, skitstora goda kvällsmackor haha)
och en 2L cola som jag sitter o pimplar nu så jag kan inte sova!
Ricke sitter o spelar o pratar med nån på WoW i sitt headset..
jag spelar minispel på Spela.se och troja sover.. :P
Sen småglor jag på Animal Planet också, Djurpolisen. så himla sorgligt.. :'(

skönt med en slapp helg i övrigt, jag måste blivit riktigt förslappad av att jobbat i fredags, för jag är fortfarande trött :p
men som sagt, lite cola så vart man pigg.. mina underbara cappucino är slut så jag kan inte sörpla det heller.


Herr Nilz & Talle; jag SKA gå på den. och sen ska jag fixa samhällstjänst i stallet här, för där kan jag gärna gå o strosa gratis :P

Heil Sandra! MAHAHA. jag tycker det är rätt roligt med allt endå, nått o garva åt om sisodär 10 år hahaha
(eller nu om man vill)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback