FIka, jobb och allt

I går orkade jag helt enkelt inte skriva.. aldrig varit så trött..
men alltså först på morgonen så gick jag och veronica och fika innan jobbet, det var härligt!
Sen jobbade vi massor och jag var så trött att jag bara ville gråta när jag kom hem, slutade 18 och direkt när jag kom hem så la jag mig och gick inte mer än på toa, annars bara låg jag.. helt död...

Men i dag är jag piggare!
hade ännu en kanondag med veronica haha, "en kuse i håret" HAHAHAH jäkla norrlänning ;)
sen så längtar jag redan tills jag åker hem hit igen efter jul :P
då ska jag och veronica : Ta en roadtripp o kolla renar, åka skidor(mejn ricke me!!) och senåka skoter!!


nej nu sa jag färga håret o sen ringa veronica!
kommer dö utan henne imorrtn på jobbet, stackarn ska dra ut en tand.. usch.. been there,,
kommer vara helt knäpptyst :( Vi håller ju låda i 8 timmar och dansar och sjunger o pratar "ekkoriska"
HAHA


Nej byebye then



UPPD 19/ 12

i går skrev ajg detta inlägg men det ville visst inte publiceras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback