Freeedag utan V!

I dag blir det fredag utan V på jobbet..
attans så snurrig man blir med dagarna då efetrsom vi alltid ligger 1 dag före, som i går så gjorde vi dagens osv..
Men i dag är det fredag, fick ett läskigt papper från nån utredning i går, men ringde nyss ocgh skällde lite för polisen och så borde väl endå vara liiiite uppdaterade om adresser?? doooH??
idioter.. jag bor liksom 50 mil från sthlm, jag kan liksom inte bara flyga ner för 1timmas möte.. muppjäklar :P

I dag är det bara 5 dagar kvar till JULAFTON!
galet fort det går, men det kä'nns som höst, all snö är typ borta =(
bara halt och jävligt.. usch!

I går var jag ganska pigg efter jobbet och det var skönt.

Nej nu ska jag fixa iordning håret , gå till jobbet, eller först hemköp för att handla snus & lunch, sen jobbet, men jag måste ringa veronica p vägen o kolla så att hon överlevt :P


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback