God Jul

nu kan man säga att julen är över!
har överlevt trots allt åkande hit o dit, det har varit skoj att träffa alla!

kan ju passa på att berätta om tågresan.
En pundarkärring kommer på tåget och har två whitetrashhundar med sig(dvs Amstaffs...)
Hon är redlöst borta i huvudet och pratar för sig själv, släpper lös hundarna i vagnen och traskar i väg, ena hunden hoppar upp på sätet brevid mig.
Sen kommer k'rringen tillbaka och konduktören vill se hennes biljett.. den hade hon inte men växeln från att hon köpte biljetten kunde hon ju visa upp då tyckte hon....
Sen så ber konduktören mig släppa ner troja då jag lyft upp henne på sätet, men dp släpper jag ner henne under vårat bord och kärringen som sitter på andra sidan gången tar fram sin tik och säger att dom kan hälsa, för valpar var ju inga problem.
eller hur.. hundfan biter tag i Trojas nos så hon skriker, jag bölar ..'
Så nu har troja två fula bitmärken i ansiktet,,, jävla kärring!!

Men bebis mår bra endå.. hon har skött sig väldigt bra under julen :D
Först till mormor på julafton, sen vidare till stockholm, sen vidare till mormor dagen efter för att käka hehe

imorrn tänkte vi ner till mamma sen ringa pappa.
sen har vi nog hunnit med alla !

har fått jättemånga fina presenter men jag orkar inte skriva dom nu!



Tack för en bra jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback