Godmorgon klockan 12...

 dag vaknade jag vid 12.. sht.. haha.. var gaanska trött i går efter att ha jobbat :p Inte van!
Rcke ligger fortfarande o sover, galet!
jag ska strax ut på en långpromenad med Troja längs med vattnet tror jag!
Ska nog käka lite frulle först.
drömde riktigt konstg dröm  natt, att jag var typ o festade nånstans men helt plötsligt var jag  i hallsta på nån hundtröäning och mina ben fungerade nte så bra.. helt sjukt.. sen kom robin och hämtade mg och Troja och körde tllbaka hit tll Härnö, det var typ bara som att åka tll Norrtälje, sen så ägde robin troja så jag fick gå hem till Ricke o berättade att Troja var såld, att polisen gett robin Troja för att jag inte kunde betala böterna..
skum dröm..



Hahahha nIZZE! jag vettefan om jag vågar mig n på deras terretorium!

Kommentarer
Tallefjanten säger:

Det är ju inte precis så smart att inte gå till rättegången, då lär du ju bara få hårdare straff men är de det du vill så.

2008-12-06 | 22:26:48
nizze säger:

ångesten tränger in i dina drömmar........rättegången närmar sig.

långholmen med kätting å kula hängandes i foten,stenhacka i handen,4år att hugga sten....den ljusnande framtiden e vår....eller nått;)

2008-12-07 | 00:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback