Godmorgon!

Hellu. i gpår jobbade jag men jag och Veronica fick sluta lite tidgare , värsta sjkönt :p
det endå dåliga är dom långa dagarna. eller det är ju bara 8,5 tim. men just att jobba till 18.10 är jobbigt o man orkar inte göra så mycket efetr jobbet.
Men i går mötte ricke mig och vi gick o handla mat, sen skulle vi till expert o köpa skiva att bränna ut film på men självklart så han ju klockan bli 18 o allt stängde.. det var bara att knata hem, käka o sen tok-somna.. var så jäkla trött..
i dag är det FREDAG haha så jag är lite piggare :P
skönt med helg när man jobbat hela veckan. när jag inte var hemma jkändes helgen inte något speciellt. så det ä'r kul att jobba helt enkelt :P

Förresten, typ alla tjejer snusar här uppe, det är värsta underbar ju haha. "hemma" var det inte många tjejer som snusade vad jag vet. här är det alla.

nej nu ska jag ut med Troja. sen göra min klar för att gå. jag har för övrigt kommit på att det typ tar 6 min ner till stan & butiken :P


Nej hej så länge!

Kommentarer
Anonym säger:

Fan

2008-12-12 | 16:26:39
Tallefjanten säger:

Fan vilken jävla stad, inte nog med att merparten är lesbiska av tjejerna, de snusar dessutom bläää. Iof snus ok heller än rökare, som att hångla med en askopp urk. =/

2008-12-12 | 16:28:45
nizze säger:

ja de e väl för kallt å odla marijuana där uppe...

2008-12-12 | 16:45:49
Tallefjanten säger:

Hur gammal är hon veronica egentligen? Å är hon singel då? Dogge behöver något att doppa i. =)

2008-12-13 | 00:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback