Gott Nytt År!!! /från en sjukling...

I morse vaknade jag helt död! jag är TOKsjuk! fy fan..
vaknade massa gånger i natt av halsont och mardrömmar...
Så nu har vi vart till apoteket o handlat mera Alvedon och Mucoangin(halsont) så nu kanske jag överlever ett par timmar till..
Känns som jag helst skulle vilja bli skjuten för tillfället..
Hela kroppen värker.. känns som man har jordens träningsvärk eller nått..

Troja är förresten så grymt söt med sin Godisboll, hon leker med den, sen kommer hon och gnäller och det betyder att den fastnat nånstans haha. så då får man gå och putta ut den på golvet igen.. :)
fatta dåre hon skulle vara om man hade en jätteyta att leka på då..

Nej nu orkar jag inte skriva mera..
Ni får ha ett gott nytt år där hemma!!, synd att jag inte han träffa er alla så mkt!!!

Puss okram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback