Grattis petra!

I dag fyller min vän Petra 20 år!! GRATTIS GRATTIS!!!


I dag när jag vaknade trodde jag att jag skulle dö, hade ställt klockan på 9 ochmobilen låg långt bort och vi hade glömt stänga balkongdörren.. det var så kallt att jag ville gråta..
Ricke skuttade in i duschen och jag o Troja låg kvar och frös..
Nu sitter jag här med långfillingar, byxor, 2 tröjor :P det har ju blivit lite varmare iaf!

Ricke är på vårdcentralen nu och ska få en remiss, han har ju en boxarskada på en knoge som gick upp i helgen eller nått som han ska röntga sen, sen till skolan sen vid lunch ska vi gå o käka china-buffe.. nice nice...
KL 14.00 har jag tvätt o nu är det en hel del tvätt kan jag lova.. har man lite o göra..

Nej nu har Troja käkat upp, nu ska jag på promenad!!



Hörs senare!!
Hoppas ni får en bra dag!
hejhej








Talle:
Men Nej, när jag kom tillbaka så var det redan bråk och nån stod o drygade mot mina vänner så självklart häller jag mitt glas me vatten över dom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback