Hemma!!

tjoho! i går när vi äntligen närmade oss Härnösand så ringde vi taxi, eftersom det var svinigt kallt o vanligtvis så stannar bussen vid busstation.
så efter att vi beställt taxi dit å nurrar bussen ut på stan.. så vi var lite lätt sura över att beställt taxi när vi seglade förbi vårt hem..suck..
Men men.. taxi hem, tokslockna..

I dag har vi vaknat, stoooorstädat, packat ihop mina kära ormar som nu flyttat. så nu ser det lite rymligare ut här o dom kommer nog få det bra..
sen har vi storhandlat.. en HEL kundvagn med massa mumsigt!! 1100kr typ :P rätt överenskommet tycker jag..
Så imorrn blir det finmiddag!
Sen var vi och shoppade lite men eftersom jag känner mig dålig i dag med så stånkade vi mest runt, hittade en tidningshållare av korg-modell och svart som vi spikat upp på väggen på toan för att ha tidningarna i.

Sen sprang vi till trägårn' och fikade.
sen har jag och troja varit ute o busat, hon var nog glad för att komma till snön igen :D



Vackra Troja, stod still typ 1 sek ;)


Så här nära har vi till vattnet :P


Knasungen!


jag tyckte trädet såg vackert ut! bakom trädet  ser man i vanliga fall skidbacken :P






Det här gula huset vill jag riva så att jag får fin utsikt!

HAHA så snyggt hon springer :P



Kommentarer
Anonym säger:

ÖVERKOMLIGT heter det........doh!

kanske skulle vart lite mer i skolan ;)

mohahahaha



2008-12-30 | 22:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback