Ingen rubrik idag

Hellluuu..
Jag gick o la mig 7 imorse, sen väckte Tröja utan prickar mig vid 9.. snällt :P
Men sen så var vi ut en sväng o sen sov jag till 15 haha. sen dess har vi hunnit med en hälig promenad i det iskalla vädret(-10grader!) , gick i typ 1/2 timme, ränade vid vägen på att hon inte ska hoppa efter bilar och det gick super bra!!
Bara en godis, och sen säga till henne att sitta eller gå fint så bryr hon sig inte om bilarna! kanon flickan!
Sen har jag & ricke förberett maten, okej jag gjorde vitlöksmör haha
det blir baconlindad fläskfile! mmmm.. gott!
så har jag städat lite med.

imorrn ska jag jobba! :D det ska bli kul!

Nu ska jag kolla på one Tree Hill-reprisen som jag missade.
sen blir det nog käk!


Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback