Inget jobb utan min penta polare hahah

Nej alltså imorse jobbade jag utan Veronica, sen började hon och körde bud till typ 3.. dom segaste timmarna jag varit med om,, haha,,
sen när hon och jag fick jobba tillsammans igen så gick allt supernsabbt och roligt som vanligt :P
lagom tills vi kom igång så var det dags för mig att sluta för dagen.. :(
Skulle gärna stannat o jobbat lite till :)
Men vi får ta igen det imorrn, men då jobbar jag bara till 15.30 eftersom jag åker sen.. bye bye my friend =(
Sen så tycker jag att vi kan söka samma jobb framöver haha... vad är en arbetsplats utan typ Penta Polare liksom HAHAHHAA


nej har inte så mkt mer att skriva idag.. vill inte åka imorrn.. vill inte sluta jobba.. Vill inte till Hallsta..
Okej träffa fmailjen o så, men det gör man bra på 2 dagar tycker jag ;)
7 dagar i Hallsta är väl inte så mycket att vara lycklig över ;) hahaha
Me like this place..


Får se fram emot nyår sen och sen rensafari, mig på skidor-brytna ben.. HAHA

nej godnatt tussar, vi syns imorrn Hallstapack :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback