Jobb o brev

I dag fick jag äntligen mina papper från ISS.. tack så hiimla mycket.. lite sent liksom.. suck..
men men nu är dom iväg skickade..

Dagen på jobbet var bra och rolig!

Har även läst igenom hundsport och vet 2 utställningar jag dundergärna vill åka på.
första är i februari i Timrå. den andra är en nationell i Kista i april och domaren för kelpie är från australien så det vore kul o veta hur hon ser på den "svenska" kelpien.. kommer ju vara hundar från hela världen där med..
vi får se hur det blir.. men jag vill!!
hon är så vacker min babe!

Sen när jag kom hem i dag så skulle vi käka en tjai-soppa. men jag höll på o spy för den var så äcklig.. blää

nej nu ska jag glo tv och sen hoppa in o duchen


Puss & Kram


förresten, vet ni om att jag älskar att ha en bärbar dator??
man kan sitta på muggen med datorn på tvättkorgen. rent hypoteisk alltså ;)

Kommentarer
nizze säger:

varför inte ha datan i en sele på magen så kan du ha den överallt.........

2008-12-10 | 17:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback