Jobb & rättegång

I morse gick jag till jobbet för att hon skulle visa mig runt lite o så, men jag fick börja jobba på studs! det var skitroligt, känns väldigt bra där, är lksom lite seroösare ställe. jag kommer f¨å betalt efter min erfaranhet o så, as bra! sen är det vääldigt stort, för jag skulle ner i "förrådet" idag, världens störtsta lager, typ 4 av våran lägenhet.. helt sjukt stort.. haha..
Men nu är jag hemma, på vägen hem så gick jag bakom en blind kvinna med ledarhund som var skitvild, höll på o dra in henne i buskarna hela tiden så hon frågade mig om det var en katt där eller nått, jag hoppade snällt in i busken men hittade ingen katt.. hon fick kämpa på med vovven. vem ger en halvt om halvt utbildadad ledarhund till en blind??

När jag var hemma på lunch så hade det kommer rättegångspapper, så jag ringde min advokkat (tänk att jag har en advokat hahah)
men vettefan om det kommer hålla, för hon verkade så trög...
Jag försökte säga att jag var pank och inte hade ett öre i inkomst så att jag inte kunde komma till rättegången haha, men hon sa att man kunde söka bidrag för resan, så det är väl det jag får bråka om nu, men rättegången är inte förrän i januari så jag skulle ta det i början av januari tyckte hon,..

Snart kan jag dö lycklig haha, för jag o cicci skrev en lista på 100saker vi skulle göra innan vi dör, bl.a hade jag med både fyllecell och rättegång där, så så fort jag har hoppat bungyjump så kan jag dö lyckligt!

Förresten så skulle jag vilja ha Ricke som advokat egentligen, han är så smart(van?) när det gäller alla dessa frågor om rättegång o skit.. Min karl är bäst!

Nej nu ska jag vila lite efter maten jag slukade nyss!

Kommentarer
nizze säger:

Att inte dyka upp på rättegången e väl inte det smartaste man kan göra.

Gå till soc å försök få pengar där så mycke du kan.

( ) <---- censur pga rasistiskt inlägg.

Men dom borde kunna bidra med pengar till resan,fast du e svensk.....

2008-12-06 | 11:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback