Min Önskelista:

Vet ni jag önskar mig

*Desperate Housewives boxen säsong 1-4 (realise 3/12) pris: 895:-
Discshop.se   <--Klicka

*Grey's Anatomy boxen säsong 1-4 (release 3/12) pris 895:-
Discshop.se <---Klick

Eller så räcker det att köpa säsong 1-3 av dom så kan jag kolla på dom tills jag har råd med säsong 4 :)


Nizza nej jag gjorde ju inte heller nått :p ingen gjorde typ nått :P
bara hela dansgolvet som slogs..
kanske var en 100pers som dansa o säkert 50 som var inblandade..
jag tyckte det var lite underhållande bara!


Kommentarer
Tallefjanten säger:

Typ nåt, typ nåt! Någon lär ju ha gjort något och jag slår vad om att det var du som var fylle dryg.

2008-12-02 | 00:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback