segdag

fan så seg jag -är idag, har legat här i sängen mest hela dagen o glott på alla avsnitt av Bonde söker fru på tv400..
lagom roligt..
pratade en sväng me veronica när hon ringde nhyss och vi drar nog ut nästa helg istället.. på en fredag helt enkelt eftersom student-pojkarna alltid ska slänga sig över ölen på fredagar när skolan slutat..

jag har lust å discobowla igen, det är rätt kul..

jag har fettat i mig nachochips med ostdip hela dan haha
sen rostade vi mackor o hade vår räk-röra på. sen nu funderar ricke på o göra soppa me haha..


Nej har inget vettogt att skriva idag heller..

höres later DUDE


förresten, får damp på att troja ska käka upp allt nu när hennes riktiga tänder håller på o växer ut, stora är dom ahha passar inte alls i trojas mun!
Men hon äter ju bara dyra saker också.. så lack man blir....
värst är när man lämnar henne själv, så jag önskar att vi kunde köpa kompostgaller o stänga ute henne i hallen när man drar. hittils har hon käkat massa strumpor(men oftast snuttar hon bara på dom o inte biter hål) sen mina vantar, mina skorsnören är uppätna, laddar-sladden till bärabara,  man blir ju tokig, men hon växer väl ur det snart..
i dag fick hon ännu ett ben att bita på, ett stoooort.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback