Sen natt alldeles för tidigt morgon..

Jag kan verkligen inte sova på nätterna, Ricke & Troja verkar ha så lätt för att somna..
jag var vaken till 4.. sen så hade ricke lovat att få  upp mig vid 8 när han gick, jag tyckte han kunde hälla vatten på mig.. men han är så snäll o inte gör det :) så jag fick sova till 10.. då ville Troja gå ut..
Så nu ska jag slänga in mig en cappucino så att jag vaknar.. jag måste köpa en vattenkokare nångång när jag blir rik så att jag slipper använda kastrull till att koka vattnet hela tiden..

shit vad trött jag är.. blää..
Men i dag är det sista dagen på valpkursen.. tråkigt, väldigt tråkigt.. =(
bra endå att det är i dag för Ricke kan följa med då.
Det är så himla roligt o se hur alla andra hundar växer, det går så fort..
typ Ozzy, lilla rottweilern, första dagen var han skitliten med stora tassar och skit söt, nu är han redan jättestor!

Nej nu ska jag dricka cappucino o spela kortspel på datorn :P




Nizze: F U!! haha jag kommer få jobba lite bara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback