skratt och städ

I morse var jag llite arg och sur när ricke gick, han skulle nämligen få upp mig hade jag tänkt men jag var så sur o ville sova och tyckte han lät som en bara en , sen somnade jag om och sov till 11, det är ganska lagom, måste ju börja gå upp tidigare eftersom jag kommit på att jag börjar jobba näst vecka, nu lagom tills man vänjt sig till att gå hemma.. men det ska endå bli skönt.. hatar att sova hela dagarna.. blää..
skönare at få in lite rutiner.. men et blir långa dagar... 9-18... jippie.. haha..

Dom hade nog rätt kul i skolan i dag, alla hade varit lite omtumlade efter helgen haha alla hade ont nånstans;p
Men Mattias hade inte varit i skolan stackarn..

Talle: Jag började inte alls!! allt jag gjorde var att hälla vatten på en kille :P typ..

Men iaf så har jag gått o skrattat över en speciell grej nu hela dagen medans jag städat..
det var när jag, ricke o dogge skulle gå hem i lördags, så går man uppför en brant backe vid sambilioteket.
All snö hade ju smält och det var typ 3cm orsande vatten nerför backen plus att det var glashalt med is också,
men jag o ricke kämpade o kämpade och halkade ner hela tiden, men vi försökte endå o komma upp..
sen så tittade jag åt sidan och där stod dogge o skakade på huvudet och undrade varför vi inte gick på sidan där det inte var is...
smart....
HAHAHA

Nej nu ska jag glo lite "best of"-desperate housewives.. ;)

Hejhej

Kommentarer
nizze säger:

Synd om dogge.......

låter ju som du förtjänade en snyting ju...

2008-12-01 | 18:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback