Snö sen regn :(

I går blev jag glad för att det snöade, det var så himla fint o mysigt..
men jag hade en bitter-dag i går, värsta kort srubin haha, men jag var så trött i går..
sen åkte jag på arslet 3 gånger HAHA..
först när jag gick med ricke i en backe, sen med troja på stan sen när jag mötte thomas o ricke efter bandyn, men thomas ramlade med!
Sen tvättade jag typ 1000 kilo tvätt i går.. det var med jobbigt.. idag är nog en bättre dag, men regnet forsar ner, eller regn med lite snö i.. jäkla skitväder ute!
usch usch!

Nu springer Troja efter sin svans, ser så roligt ut.
jag har satt upp julstakarna i fönstret, mer än så har jag inte kommit :P
och i natt så somnade Ricke tidigt, väldans tidigt, så jag käkade upp alla dip till desperate housewives sen kunde jag inte sova.. låg o snurrade i massa timmar..

I dag var det massa paket-post hit hihihi, alltså 2 paket till ricke som han ska hämta ut. sen 1 som jag ska hämta ut! nice!

Jahaja, snart är det jul då. coolt! xD

nej dagens att göra är lika kul som att äta köttbullar; vika in sängkläderna som hängt på tork i lägenheten och diska! wiiihooo..

sen ska jag ringa ISS och slå näven i bordet för jag har fortf inte fått mina papper.. = inga pengar på yttligare 2 mån.. såå roligt..
Jag räknade ut att de pengar jag får på blomaffären går direkt till hyra för januari, februari. sen är jag kööörd :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback