Tvätt tvätt tvätt..

usch vad tråkigt det är att tvätta ibland.. ibland är det rätt skönt.. men i dag mest jobbigt o tråkigt..
så drygt att torktumlaren är värelös så jag måste hänga allt i torkskåpet, och det betyder typ att 3 av rickes tröjor får plats, så allt måste hängas i lägenheten :P så vackert, i stället för julgran liksom hahaha

Sen så hade ricke glömt att ber'ätta en sak för mig, han var med andra ord för full i fredags för att komma ihåg det... smart och glömma det liksom.
vi ska få en EKTORP SOFFA i julklapp!!! härligt!
den kommer inte förrän i januari.. men jag älskar ektorp o jag antar att ricke kommer få sova själv i sängen framöver haha
det enda dåliga med en soffa äör att man inte längre kan ligga i sängen o glo på tv, eftersom den kommer stå framför sängen.. shit vad trångt det jkommer bli.. slänga ut sängen?? hahahah
En vit är ju grymt snygg, men eftersom troja hårar så jäkligt o är svart så blir det med svart klädsel, men Annika sa att vi kunde låna hennes vita om vi ändra oss nån gång..
en röd är också fin, men dom kostar massa extra..
men en soffa! så underbart! mer myrstigar i lägenheten hahaha

I morrn ska Veronica åka bussen och det betyder att hon kommer 8.45 typ. och vi börjar inte förrän 9.40, så då ska jag möta henne och så ska vi gå till cafet och dricka kaffe!
låter inte så jäkla kul att springa omkring 1 timme själv då bara cafe och hemköp är öppet från 9...

Nej nu väntar tvätten o sen ska vi ta en promenad med bus-troja och sen gå o handla!

Nån granne bakar bullar o trappuppgången luktar så jäkla gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback