vad halt det kommer bli

I tidngen i dag stod att det skulle bli upp till -11 grader på söndag.. galet, galet mest för att dom inte kommer ploga bort slasken som är nu.. så det kommer bli snorhalt.. lagom roligt..men men..
Sen läste jag i dag på norrtälje ridning om dom som snott typ allt man kan tänka sig i norrtälje komun men bara åkt dit på hälften tyvärr.. helt sjukt låga straff.. Bertil som åkt dit på allt plus gyrokoptern fick bara samtal och skyddöversyn.. hur patetiskt är inte det?
sen madde blev tydligen inte ens åtalad, hon som körde bilen vad jag hört iaf, med båtmotorerna..
sjukt att ingen åkte dit. den som åkte på böter var väl andre sollier, 4500 i böter hur mycket är det då?? inget..
fan åk till norrtälje komun alla som vill sno saker, ni får enda inget straff..
hoppas folk tar sakerna i egna händer..

nej nu ska jag ut med min lilla böna! Hon har varit så gosig hela dagen idag, suttot och sovit här i knät på mig vid dator.. :) <3
Sen ska vi gå förbi skolan o se om rickis är klar <3

nej men hej på er!


tack för hjälpen mamma du är bäst!

Kommentarer
nizze säger:

du e bara avis för du kommer å få sitta 4år å 6månader ;)

2008-12-03 | 20:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback