Åka hemmåt

I dag skulle jag och rickis åka till typ kungsträdgården för att han skulle bjuda mig på Italiensk glass.. vad nu det är :)
Men när vi satte oss på tuben så ringde mamma och var lite less på troja så vi hoppade av vid näckrosen och vandrade hemmåt till carina igen.. så strax ska vi åker igen sätta oss på tuben för att åka till tekniska.. där ricke ska se till att jag kommer på bussen.. jag är ju ganska snurrig av mig..
I går när vi var på bion i kista så vart jag chockad av den megastora popcornen vi fick.. tyckte vi åt hur mycket som helst men den minstade liksom aldrig.. helt galet stor var den.. sen råkad jag klämma den så mycket att alla popcornen typ flög ur haha

Nej nu måste vi dra


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback