Bajsnizze :D

Nope nizze, det är faktiskt sant :P 4 stycken var dom.. jag sprang ju bara därifrån :p jag är lite rädd för karlar hahaha
Ricke kommer endå inte upp endå har jag mutut honom.. den jäveln :P
men men.. jag har min Troja och kommer nog ha fullt upp med kurserna!


Förresten så ringde hon från arbetsförmedlingen mig tidigare idag och bad skamset om ursäkt för att hon glömt mig HAHA
Fast då fick jag lite dåligt samvete för att jag varit så arg i mailet.. men men

just nu sitter jag o kikar på rickes julklapp.. då blir han nog glad.. inte så där dunderdyrt heller.. vi kom överens om 4-500 kr..
det blir bra...

nej nu kikar jag på Bonde söker fru..
så pinsamt hela grejen haha
jag kanske ska ställa upp :p
bara för att bli kändis liksom.. ricke får va bonde.. eller då blir det nog tvärtom..

DE E JA SOM E BONDE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback