Bli gammal, nej tack.

Jag vill inte bli gammal.. vad hemsk egentligen.. i dag när jag var o handlade och sen kom ut så var det en liten tant med rullator som inte kunde få upp porten till lägenheten, jag tänkte skynda fram men 2 andra han.. fan och bli så, vad hemskt..
Sen så tycker jag synd om alla som ligger på hem också, speciellt Augustjansgården i hallstavik där personalen är drogpåverkade.. roligt liksom....fy fan..
Någon borde ständigt göra koll på personalen tcyker jag..
Nej där hamnar inte nån av mina iaf!!!

Nu ska jag göra iordning lite dip som jag ska ha ikväll till resten av chips påsen. det där är ett riktigt stort problem.. jäkla små dippar.. jag måste kanske börja köpa flera och blanda ihop??

I dag har troja varit sjukt duktig och gått lös med mig överallt.. hon är bäst helt enkelt.
jag har tvättstuga också idag, men det var bara 2 små maskiner...
fudnerar på att dammsuga men trojsan ligger ju o sover nu.


Tjollahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback