Datakrash!!

Shit då, satt och laddade ner photoshop och vips så var det en trojan i datan och datan dog.. så den har varit död i ett par timmar :P
sen så har jag hållt på o lekt teknikmännska och vips så lever den!!
hur bra är inte jag då!!
Ricke vart lite arg på mig där ett tag hahaha
ovnaligt att jag råkar få ner virus liksom :D
Men nu är jag glad och ricke med , men han tackar virusprogrammet inte mig hahah det är ju jag som är bäst hahahaha

nej nog fjantat
dags att vänta in rickis till msn :D

Kommentarer
NIZZE,SER DU NU ÅSA,NIZZE SKRIVER::: säger:

joråsåatt vet ju vilken som fyllt datorerna här med virus... du är ett virus...du dödar datorer.

knapparna funkar inte som dom ska å allt segar??? hur lyckas du????

sök jobb på symantech,som virus provare....

mohahahahaha.........

2008-11-14 | 00:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback