En värld utan Troja?

vet ni, nu när jag har Troja så kommer jag inte ens i håg hur det var att vara utan henne.. det måste vara lite som att skaffa barn o så..
alltså jag vet att jag jämt var så rastlös och att det var en stor grund till att jag köopte henne.. men hon är så underbar att jag inte skulle klara mig utan henne 1 sekund ibland..
jag kan sitta o skratta åt henne ibalnd, hon är så tokig.. älskar att ligga på rygg när hon leker.. sen så ser hon så himla klok och vacker ut ibalnd.. när han sitter o tittar på tv så otroligt söt.. Nej, utan Troja finns inte.. tack gode att hon knappt är 4 mån.. har långt kvar.. usch tänk den dagen hon dör.. nej, min vovve ska bli typ 80 år tycker jag ;)
Min lilla partypingla..
Jag är ju ganska mycket emot kläder till hundar, men jag har sett en bild på en söt liten hund med en djurgårds-snusnäsduk.. en sån ska Troja ha..
min lilla Black beauty!


talle: i know.. gissa om jag känner mgi som en jojo redan nu.. it sucks!


a juste glömde säga att jagjust nu har 2 saker som jag verkligen vill ha.
1. en kamera så att jag kan få visa er allt fint här uppe.
2. pengar så jag kan ta körlektioner.

Kommentarer
Tallefjanten säger:

Vad kostar en körlektion nu för tiden? När jag tog körlektioner har jag för mig det gick på 360kr/40min lektion.

2008-11-20 | 23:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback