Felvänt dygn

Jag tycker min sötnosvovve ska tvinga upp mig tidigt på mornarna.. för nu har jag ju vänt på dygnet..
är helt pigg :P
Ätit chips o dip, men som vanligt räcker bara dipen till 1/3 av påsen med chips.. eller är det då man ska inse att man tar för mycket dip??

Sen blev man ju lite bortskämd av att inte behöva väckarklocka :P

men nu har man en sjusovande ovve..
hoppas hon vill gå upp imorgonbitti bara..
tänkte gå upp vid 8 imorrn, ska vara där uppe vid 10. eller ja, lite innan då eftersom jag ska köpa ett STRYPHALSBAND.. usch usch.. men som dom sa, det är bara på träningen man behöver använda det..
känns så skummt när dom råder en att använda det redan på valpar..
men det låter ju egebntligen lite logisk på ett sett att det är mildare för struphuvudet.
eftersom det drar åt över hela och hunden reagerar snabbt och då blir det löst igen..
men endå,...

Men imorrn är det inkallningsövningar på kursen.. ska bli kul..
Troja är ju jäkligt duktig när man är själv ute..
men här kommer det vara 10 andra hundar.
Det kommer ju inte gå bra , men lärorikt :P
En chans att prova på för jag måste ropa in henne direkt när jag ser någon närma sig när vi är ute här..
alla blir nog inte lika glada när dom går sina promenader och en glad valp kommer framrusandes hahaha
Min lilla böna..

Jag vet inte vad jag ska göra.. har för många kanaler känns det som haha... kollade på AnimalPlanet på djurpolisen och man kan ju knappt kolla på det, så hemska vissa människor är..
Jag ropade till min Troja och satt och kramades med henne :D
Hon är så gosig, för hon älskar att ligga på en, helst som en bebis, med huvudet uppstucket vid halsen och så ligger hon där och snusar högt hahaha
Men nu ligger hon på mattan, sen jag la ut den så tycker hon inte om sin säng.. så hon nattar på mattan och sen på morgonen kommer hon o vill upp i söngen..
vem behöver ett människobarn när man har henne liksom :D
nej nu ska jag fylla på jackfickan med godis tills imorrn!!

Hörs efter kursen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback