Fina Norrland

Vet ni i dag när jag gick o handlade så kom jag på att det känns som jag alltid bott här.
Tycker så himla mycket om Härnösand.. lagom stort.. ganska lungt och så, men ednå så finns allt man behöver här..
emot hallsta liksom, vad man än ska göra så måste man åka någonstans, oftast norrtälje..
Jag trivs så himla bra här, synd bara att Ricke inte gör det, han tjatar bara om Stockholm, jag som hatar stockholm..
Men det löser sig.
Först ska jag njuta av fina norrland ;)
Troja trivs också väldigt bra här.

Snart ska jag tvätta. inte mycket tvätt direkt men täcnkte passa på och tvätta sängkläder, Trojas gamla bädd osv.. lite handukar..

Trojsan sover, ovanligt va :P hon saover typ jämt, sen vill hon ut och då är hon dunder energisk.. skönt endå med en hund som bara sover innomhus :D
men sen har jag tänkt på o köpa en tandborste till henne för hon luktar så illa, men inte undra på.. hon äter typ allt hon kan hitta utomhus.. helst lera.. fräsh vovve.. väldigt.. iskockor är hennes favorti också.. alltid nått i munnen som hon går o bär på.. knasunge!
Nej nu väntar Tv och sen tvätt

Kommentarer
Tallefjanten säger:

Haha du kommer fara som en jojo upp å ner i sverige =)

2008-11-20 | 18:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback