För kallt ute :(

Det är vara -1 grad ute, men fu fan det blåser iskallt ute.. och smart som jag var så tog jag och Troja en promenad längst med vattnet.. jag höll på och dö.. självklart glömde jag mössan hemma.. mina öron skrek av smärta.. det var läskigt hur kallt det var..
så just nu har jag tänt 11 stucken värmeljus i hopp om att jag ska tina någongång.
senare ska jag klä på mig riktigt ordentligt och gå till OK/Q8 för att köpa frimärke och kuvert. men det får helt enkelt vänta tills jag tinat..

dagens fina middag blir korv & makaroner :P
Tur att jag inhandlat ett par dagar mat så jag slipper kånka på kassar i den här kylan.. usch!

Min granne spelar fortfarande skum musik.. typ DUNK DUNK VRÅÅÅÅL ja, sån musik.. vrålmusik..
Nej tacka vet ajg min kära musiksmak, typ rihanna hehe.
eller alltså jag tycker om en viss musik mer än typ sånt men jag vet inte vad själva smaken heter liksom..

Nåja nog pladderat nu.

see you

Kommentarer
Tallefjanten säger:

Umbrella ella ella ella ella eee eee ee ella ella ee. FAN skjut mig!!!

2008-11-21 | 15:35:33
nizze säger:

smaken kallas fjortislunarpop.......haha

2008-11-21 | 18:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback