Fotografering!

I dag knalladfe jag och troja ner till centrum och skulle till djuraffären för att köpa godis, då var det en fotograf där och
den som ville fick foto sin hund och få ett A5 Foto gratis :D så vi ställde oss i kö där och sen när det var våran tur så var hon super duktig, men sen när han sa 1 kort till ska vi ta, ja då hade troja tappat intresset och efetr det fotot så fick jag se alla på en dator och hon var så himla vacker!
Så nu har jag en jättefin bild på henne, riktigt foto :)
sen så skickar han ut i mailen resten av bilderna fall man vill beställa. så då kanske om jag har råd så ska jag beställa ett stort foto..

Nej nu ska vi slappa fram till 14.00 då har jag tvättid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback