Fy fan vad jag är bra!

Jag är en riktigt KARL! jo så är det. förutom den tekniska biten då..
Men fy fan vad jag är bra på att skruva upp saker och sånt.
har ju satt upp tyå ljusgrejer, sen nu har jag spikar i sånna där sladdtämjande spikar vid listerna, så nu jäklar är det ordning..
träffade även på en spindel.. blev skitskraj för det såg ut som en svarta änkan och jag var helt säker på att den följt med från hallsta..
så jag tog hammaren i högsta hugg och slog ihjäl den men den levde på hammaren så jag höll på och svimma.. äckliga lilla kryp...
nu är jag helöt svettig.. ska bara tejpa ihop alla datakablar här bakom burken sen så är allt prima!
shit nu har jag ont i huvudet.. :( skulle behöva få i mig mat men chipsen var för goda :P
Nej nu ska jag fixa vidare... bra att det finns saker att fixa iaf :P

a just det, var ute på promenad vid vattner för nån timma sen, och så dum som jag var så tog jag inte på min långkalsongerna så jag höll på o dö!!
jag och Troja tränar inkallning och så länge ingen joggare springer förbi så funakr det riktigt bra!!

huvudverkstablett och sen sätta upp gardinerna som råkade trilla ner .P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback