galen storm!

usch, i går var det storm här.. skulle upp till sulan och Troja kom ju knappt frammåt.. jäkla snöorkaner!
kännedes som att kinderna sandblastrades typ.. ont som fan..
nu räcker inte mina gammla svarta vantar längre unan nu får det bli lovikavantarna!
I dag har vi hållt oss inne, eller ja, ricke sover fortf och troja vaknade precis.. helt galet vad hon tycker om att sova.. :P
kanske dags att gå ut med henne..
Hon har suttit som ett frimärke på ricke sen han kom hahaha
sen i dag skulle jag egentligen till origa och snacka me nån om mina studier, men jag orkar helt enkelt inte så jag bokade om tiden haha lite förslappad jag blivit..

Nej nu ska jag ta på mig mina sockor och springa ut med Trojsan!


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback