Gnällfia...!!

I morse eller ja, typ kl9. så började Troja gnälla... visst det är skitbra att hon gnäller när hon vill ut, men jag var så himla trött och i hopp om att hon skulle somna om 1 timme så stoppade jag ner henne under täcker och försökte mysa ihop oss. men det höll väl typ 10 min, sen så var det bara att gå upp, klädde mig under mera gnyende och sen var det till o gå ut, hon kissade och bajsade direkt så hon var nog riktigt nödig.. gnällis då, så duktig.
Jag är lite smågrining på vädret, för all den vackra snön håller på och smälter.. och fatta hur mycket slask det kommer bli!!!
endå står det i TÅ(morgontidningen) att det ska bli 2grader varmt, smälter det verkligen då?
men imorgon ska det -4, sen blir det bara kallare igen.. men slak som fryst på låter ju inte alltför skoj...
På lpördag ska det bli -10 gr!!!! fatta kallt...men ingen mer snö på hela veckan :( tråkigt..

I dag hursom, så ska jag handla en termometer till Troja, eftersom vi skulle ta tempen på våra valpar tills ikväll och säga hur mycket det var, men det låter nästan bättre och hitta på hahaha. nej, det kan ju vara bra o ha en hemma..
Men sen så funderar jag på och ta en sväng bland butikerna :P någon fint till mig själv kanske..
Men sen kl 15, är det arbetsförmedlingen..
sen 18.30 är det valpkurs!!

Tills sista kursdagen så ska vi ha lärt våra valpar något trick.. jag försökte lära henne "Rulla runt" i går, men det var mest jag som rullade henne och hon som käkade godis haha, men vi får se.. jag har ju high Five som backup..

nej lite frukost och så kanske.. goddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback