Härlig dag!

I dag ahr det varity riktigt skönt att vara här uppe.. :P
jag och Troja gick på långpremanad till fastlandet och snurrade runt lite..
Det var riktigt skönt väder och det var roligt !

Sen har jag handlat och så med, så nu stter jag här och kollar på troja som sover..
Jag tycker att det ska bli en valpkurs snart för det skule vara bra eftersom Trojsan fortf är rädd för hundar och sen är hon lite blyg för nya människor, men det är ju lite bra också.. :D
men det vore bra för henne att se att alla hundar inte skäller och är elaka..
träffade en lite cavalier i dag som hon fick hälsa på men hon gömde sig mest bakom mig.. sötnosen..


Vet ni om att kyrkan här plingar en melodi,.. alltså vanliga kyrkor låter ju typ: boooong, boooong osv..
men det här shar en liten melodi =) det låter så mysigt!

Läste lite på internet att det ska finnas en strand och jättefina vandringsområden på andra sidan ön.. alltså på den norra sidan.. tar ju kanske 15-20 att ta sig dit men kul om man hittar det för det lät fint att gå där..


nej nu ska jag kolla om det går nått på tv!

i dag firas morfar om jag inte har helöt fel, men han fyller inte förrän på måndag va??
hela 75 år!!!! Grattis i förskott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback