Im comming home

hihi ja, snart kommer jag hem med min kissobajs-hund : Japp, för hon bajsade nyss 2 ggr inne heheh men det vasr mitt fel, för vi var just ute och sen drygade hon o skällde och jag tyckte att hon nyss var ute men neej då ska man bajja också, innan frukost.. lilla stumpan,... annars är hag klar och tänkte börja gå mot tåget typ kl10.00.. om en tiomme alltså..
Kommer inte palla med väskan.. har ju bara en ryggstäck, och det är ju mat till Troja med. väger massor.. helt fullproppad.. sen så fick itne allt plats där så det blev lite i handväskan med..

nej nu ska jag poppa lite musik och sen rör vi oss!


Just ja, måste berätta om mina sjuka drömmar..
i natt befann jag mig på Åland, där var jag o nåra till, sen var det en tjej jag slet i håret och då hade hon lös hår-i plast!! hahaha så det bara tjongade när dom gick av haha
sen så kom kungen dit och drottningen tror jag, så satt vi i en barack och det var som ett omklädningsrum med små bänkar, jag satt där på en bänk och då stötte han till mig och sa- Hur vore det om du kunde sitta som en dam?!!!
Skit sur var han, bara för att jag satt som jag ville och inte som tjejer skulle sitta tydligen(ni vet så dåär på snedden med fötterna åt sidan..lol)
Men hursomhelst så sa jag till honom att: hur vore det om du betalade ett nytt omklädningsrum åt oss du som har så jävla mycket pengar..
Då blev han skitsur och jag blev typ jätte poppis för att jag vågade säga emot kungen..

fan vilka skumma drömmar :D hahaha


Puss&Kram

Kommentarer
nizze säger:

vi har drog fri vecka här så pissprov får lämnas i dörren innan vi släpper in dig...

för läser man i bloggen så fattar man ju du rökt på en feting....eller nått värre ;)

2008-11-06 | 12:05:05
Tallefjanten säger:

Tänkte precis det samma. Puffing the magic dragon ey?

2008-11-06 | 15:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback