Internet funkar!

yey mitt internet lever ännu en dag, men det gör inget om den dör nu för ricke kommer hem imorrn och lagar datorn..
jag vet inte riktigt alls vad det är med mig och datorer. alla andra kan ju ladda hem saker men så fort jag gör det så blir det virus och saker.. jaja.. inte mycket att göra åt!

I morse vaknade jag tidigt, typ samma tid som ricke slutade jobbet HAHA, alltså typ 7 imorse.
jag drömde världens läskigaste mardröm. konstig nog är jag alltid hjäten i dramat i mina drömmar HAHAHAHA

Men sen så märkte troja att jag var vaken så då hoppade hon från sin säng upp till mig, eller ja, försökte då.
förresten så berättade jag aldrig om toffel-skallen va?
Alltså i går så undrade jag vart Troja hade tagit vägen, så kollade jag i hallen och hon låg där och jag ropade på henne, då satt hon sig upp och tittade på mig, inte för att jag såg huvudet direkt, hahaha aldrig garvat så mycket, hon har en av rickes tofflor över huvudet HAHA
så bara satt hon där vänd mot mig med den på sig, som om det inte var något liksom HAHA så söööt

och tillägga kan jag ju att det är tur att jag inte har någon som bor under mig, för vissa kanske vet hur det är att bo under en familj me småbarn? sta,p stam,p stamp stamp typ.
ja, Troja är ju inte bättre.. nyss hade hon ett tuppjuck som vanligt och dundrade omrking.. hahaha

nej diska nu hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback