jag kan se mina grannar..

vet ni.. jag har värsta spionläget från min balkong..
rakt över, typ 25 ifrån så har Dogge ett fönster och brevid det ligger hans tjejs fönster :P de ni!
sen trodde jag att jag såg Tomas fönster också, men det kunde jag visst inte.. om jag inte leker med troja utanför då.. hehehe..
men om man ska ta det baklänges så kan ju dom se lika bra in här.. hm.. fan! HAHA
Sen har jag tvättat all tvätt nu som ricke kom hem med, saknade nästan alla 1000 kläder haha vart ju så lite när man var själv..

Sen har vi shoppat i dag med!! eller Ricke har, en vinterjacka och sen gick vi till dressman och dom hade HALVA PRISET på ALLT i butiken, så då handade han en skitsnygg tröja.. riktigt nice.. imorrn ska han ner dit med sulan och shoppa..
Ricke erkännde tillomed att jag inte var så galet tjejig o jobbig att ha med..ni ser, jag är sååå duktig :P
Sen åt vi hamburgare.. på big Boy.. lite gayigt namn faktiskt.. men det var gott...

På kvllen nu så invigde vi rickes jacka med en långpromenad med Troja.. det var kallt men vi hade långfillingar och alt så vi dog inte..

Imorrn är det valpkurs med, näst sista gången.. tråkigt..
Men då ska Ricke med också, men han har bandy tills det är dags att gå så vi får väl springa upp dit sen..

nej nu ska jag duscha och sen sova tror jag..
Gonatt!!

FÖRRESTEN!
ag måste vara helt borta jag, för nu står det i tidningen att förra onsdagen och torsdagen så var det 2 JORDSKALV här, och dom var tydligen kraftiga och nån tants hus hade skakat massa.. lite bort man är om man inte märker en sån sak..
iof var den ena på kvällen men det hade varitcoolt att märka det, nu känns det ju inget coolt att säga att man varit med om en jordbävning...

Kommentarer
Tallefjanten säger:

Haha du får ju spana på dogge å jenny som hans granne heter som han är så sjukt sugen på. Rapportera sen till mig =)

2008-11-25 | 10:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback