Julklapp Till ricke??!!

ja vad fan ska jag köpa till ricke i julklapp egentligen???
går och klurar på det hela tiden... så svårt..
Han har 2 julklappar till mig :D:D
sen har han massa andra som jag slagit in åt honom hehe
fan han ska ju vara fattigare än ig egentligen.. jaja..
men jag måste iaf köpa en julklapp till honom...
Han har ju allt, dvs MIG...hahaha

Nu ringde han o är och shoppar, sen sprinag till bandyn, sen springa hem till mig och jag ska ha maten klar sen springa till kursen..
Fan jag trivs att vara hemmafru :P
Min enda uppgift är hushållssysslor liksom.. DÅ kan jag göra det, men när man jobbar?? nej tack, då har man ett jobb det räcvker.. inte jobba när man kommer hem :P
Så nu får vi hoppas att ricke blir rik och jag shoppar upp pengarna YES bra plan..

förresten så var jag ju nere på stan idag och det är REA överallt typ, dressman iaf, sen Eurosko hade 20%
(så jag råååkade köpa ett par stövlar..) sen wedins skor säljer ut helt..
sen gallerix, kicks, lindex hade lite rea osv.. härligt. tycker om reor..

Nej nu ska jag diska den minimala smalingen med disk, sen packa rickes bandyväska, sen sätta mig o glo tv tills det är dags att börja med maten :P


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback