Julklappar :P

Hm snart är det jul..
och vet ni.. jag vet typ vad jag ska få av Ricke i julklapp :p Jag har sett paketet också, det ligger här hemma.. gissa om jag är sugen på att öppna den :)
jag är nästan säker på att det är något smycke av nått slag för det ser ut att finnas en liten sån ask under pappret.. gissa om jag vill vara klåfingrig och öppna det hahah
Men nee, jag får snällt vänta!

Sen funderar jag på vad jag ska köpa till Ricke i julklapp..
vet ju inte ens vad han önskar sig.. förutom ett PS3 då.. men eller hur , typ om man vore miljonär :P
Då skulle han få ett på stört! Men nu är man ju typ fattig hehe
så vi får se vad man kan hitta på..
jag får tjata på honom om vad han vill ha!


Nej nu tycker jag att tiden ska gå snabbare.. tänkte att jag kunde börja göra oss iordning för att gå typ 17.30...
en timma kvar.. sen ännu en timma tills kursen börjar.. blää :P

Nej nu ska jag kika runt på nätet efetr nått fint.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback