Klantsandra ;D

I går skulle jag byta lampan på muggen ännu en gång.
skruvade av själva glaskupan, böt lampa, pratade med ricke samtidigt om när alex lampa ramlade i golvet helt plötsligt.
och vad gör jag? för att försäkra mig om att jag satt fast den ordentligen så slår jag på den KRASCH!!
HAHAHHA glas överallt.. men det är ordnat nu.

Sen imorse vaknade jag till när ricke kila till plugget, sen vaknade jag när ricke kom hem vid 2-tiden!!!!
jag skyller på Troja för att hon kan sova så länge, tycker hon ska tvinga upp mig vid 10-tiden, det är lagom.

Sen funderade vi på bio men inga bra filmer går, sen på att gå o simma. men orkar inte..
klockan är ju snart 18 så..
har även kämpat i 2 dagar att sy upp min klänning inför helgen.FÖR HAND!
hahhaa, rätt jobbigt men nu är det gjort.. syns inte direkt hur man sytt så det blir bra =)
skulle behöva sy in den med, men ska nog köpa ett skärp imorrn på Lindex som kan hålla in den..

Nej nu ska jag gå ut med Trojsan! (det har snöat massa!!)



Förresten så har hon börjat tappa sian gaddar nu! ser lite roligt ut för det är framtänderna på överkäken som åkt bort.. typ 3 st!
Hejhej

Kommentarer
Anonym säger:

Har hundar också typ mjölktänder alltså?

2008-11-27 | 19:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback