Konstig dröm..

Glömde berätta om min helskumma dröm i natt..
Den handlade om att jag var i nått hus och VIPS så var Emma där, helt levande.
och jag började fråga och så vart hon varit och berättade att alla trodde att hon var död, om begravningen och så..
Då blev hon helt förvånad för hon hade varit på praktik någonstans i ett par veckor, och så började vi snacka om hur hennes mamma bara kunde få för sig att hon var död bara för det.. att kistan måste varit tom eftersom dom inte hittat kroppen-eftersom det inte fanns någon..
Så sa jag hur lessna alla varit och hur fin hennes begravning skuklle ha avrit, då sa hon att hon blev jätteglad för det var precis som hon skulle vilja ha den!
Sen käkade vi pizza!
Det var helt sjukt hur verklig den var...
sen vaknade jag och det tog ett tag innan jag fattade att det var en dröm. hatar verklighetsdrömmar!

Sen somnade jag nog om så drömde jag om att ajg och morfar jagade troll HAHAHA
det var ritkigt roligt! för då var i vi i ett översvämmat hus eller nått och plaskade runt med håvar för att fånga alla troll där!
Den drömmen var lite roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback