KY vs. Bondlurkarna 1-0!

Hej.
Norrland håller på & regnar bort.. skitsurt, skitblött och skithalt.
I går bowlade vi & jag förlorade båda serierna, stort.
Dogge vann med totalt 160poäng typ, och jag förlorade med mina fjuttiga 65 poäng :P
Efter bowlingen så åkte vi till Heimo(Mattias), sen ble det ut gång, hittade ett nytt dansställe. riktigt roligt ställe!
Det hör tydligen till Senssons, men ligger liksom inte där.. skumt men jaja,.. fan kul ställe endå, vi dansade allihopa!
Hade skittrevligt tills nån lite muppiga "nyss fyllda arton"-tänt skulle bråka, så då blev det lite slagsmål, rätt kul endå :P
Hela dansgolet brottades typ HAHAHA.. men synd om dogges & mattias brillor som dog bara, och min armbåge :(
Men men, sånt man får ta, ar rätt festligt endå.. När min armbåge blöde så trodde ricke att jag fått en käftsmäll så då mördbultae han den killen hahahaha.. kanske inte låter så kul men det var det!
Sen så gick vi hem, Hassela var så gullig o gick bakom oss på vägen hem utan att vi visste det, han skulle se så vi kom hem, då gick några snorungar efter oss och kaxade, då var robin där helt plötsligt hahaha.. det var skoj, men trots att jag hade mina nya stävlar så var det översvämmning i dom så jag var kall om fossingarna..
Sen var det rätt kul när jag skulle gå ut o kolla efter ricke, och så när jag gick ut genom grinden så sa vakten direkt:
-Där är din pojkvän.
-??? hur vet du det??
-Han tjatar efter dig...

AHHAHAA dfet var komiskt...
men i dag måste jag gå ut o handla,.. gick med på det om ricke gjorde frukost.. damn..
det är fortfarandebara vatten överallt på gatorna, och is.. läskigt värre... snart får jag ta en kälke :P

Nåja det var dagens historia!
Nästa helg vill jag till det där stället igen, det var roligt!

Kommentarer
nizze säger:

joråsåatt......

2008-12-01 | 00:15:36
Tallefjanten säger:

snackade med dogge, han har ett liten blåklockan och trasiga brillor. Det var säkert du som startade det där jäkla bråket!!

2008-12-01 | 12:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback