Mårron Mårron

Min lilla sötnos o jag la oss direkt o sov när vi kom hem. nu är vi vakna.. eller jag är!
troja snusar på.. så trött hon var idag.. så nu ska vi bara ta det lungt tror jag tills på tisdag.
Jag är me trött.. tog mig samman och gick o satte mig här för att få lite träsmak i baken.. :P
En datastol är verkligen nästa inköp.

Fatta att jag kommer ha körkort om max 2 år!!!!
YEY för då går lämpat ut väl? eller?


har tänkt gå med i Härnösands karatekklubb med,. såg i tidningen imrose att dom startar nybörjarkurser.
fatta, jag och karate, perfekta kombon!



bye
/Ninja-Sandra

Kommentarer
Tallefjanten säger:

Hahaha körkort om max 2 år, din sopa. =) Jag har haft mitt i över 5 år redan. =)

2008-11-15 | 18:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback