Min Plan

Ja nu har jag tänkt lite extra långt då..
Alltså ska jag plugga under ett år nu på komvux, Matte B, företagsekonomi A plus B.
Sen nästa december ska jag söka till ekonomi KY-utbildning i stockholm.. efttrsom inte djurvård frinns så blir det ekonomi verkar ju finnas massa jobb som de..

aja det var min plan :P
Nu ska jag kolla så alla grejor är med sen upp till mormor o käka sen bär det av hem igen. är hemma i natt i Härnösand :P
Är ganska jobbigt att åka X2000 tåget på kvällen efetrsom den går så stadigt så känns det bara som att man står still eftersom man inte ser ut liksom.. :D

hejhej

Kommentarer
kimmi säger:

trevlig resa

2008-11-12 | 16:26:45
Bloggadress: http://badmotherfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback