mitt underbara Norrland!

hihi det har SNÖAT i natt, det finsn inget mysigare..
Gick en snabbpromenad nu imorse emn jag tittade ner mot vattnet och jag har ju saknat att gå där så jag ska bara klä på mig ordentlgt och senare ge Troja lunch så ska vi ner dit!


Jag ska verkligen itne klaga på dom timmarna i tpget hit eller att vara ensam här just nu haha
För i går på tåget så träffade jag en kille och han o hans hund hade åkt från Arboga, sen skulle dom in på finska gränsen förbi happaranda och jobba med slädhundar till april.
Fatta hur många mil och timmar han hade kvar??
och en jäkla massa byten, tåg, buss, tåg, buss osv..
Jag var ju framme här 22.50 ig år, och han är fortfarande inte framme.
han skulle vara helt klar med resan kl 11.20 idag.. stackarn.. :P
sen där uppe pratade 90%finska.. den enda han visste i förhand var hans chef som pratade svenska.. roligt läge!

Sen så har troja haft sönder sitt koppel med.. hon lekte ju så mycket med det förut innan hon lärde sig NEJ.
så det var slitet sen nu i tåget-självklart.
så käkade hon på det coh vips så hade jag ingen hund i kopplet.. men en vacker knut så blev det rba så i dag ska jag gå och köpa ett nytt!

Det är så skönt ute +3 garder och ajg gick ut i T-shirt i mrose hahaha jag är ju knäpp ibland!

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback