Mr perfekt!

Jag har kommit hem till mamma nu, Trojsan sussar.. hon är underbar <3
Jag saknar Härnösand :P massor!! jag vill dit nu... underbara morgonpromenader och sn valpkursen!
Men vi åker ju på onsdag igen.. hem till Norrland.. :)

Sen så kommer jag sakna ihjäl mig efter Rickard.. min mr perfekt..
Det är som att gå omrking med ett uppslagsverk, Ricke alltså..
Han är så galet anmällbilad att man chockas varje gång.. han kan sånna där saker som man aldrig ens velat veta :)
Men idag frågade jag vad en ortodoxkyrka var, vad dom trode på o så, och då berättade han och svarade tålmodigt på mina 1000 frågor, han borde bli lärare!
Åh vad jag vill att dom här dagarna ska gå fort.. 14 dagar.. sen ska vi inte vara ifrån varandra något mer!
Vi kommer ha 2 hem i sverige.. under vinterhalvåret kommer vi vara bosatta i vackra Norrland och under sommarhalvåret kommer vi bo i mindre vackra Stockholm.. :P Tyudligen på lidingö...
så då måste jag börja säga: -Åååh jag kommer från liiiiidingö... HAHAHA
Nej men det är nära Rickes jobb.. Där han ska jobba sen när han är klar med pluggandet så han blir rik, det är bra. och när han gått ur skolan så är det min tur att utbilda mig.
jag ska antingen spara pengar och gå en massa kurser så jag blir hundmassör,frisör, kiropraktor osv.. så att jag sen kan starta upp min djurbutik som även är ett Hund-hus dit folk kan komma med sina hundar och få olika behandlingar. även hundsim för rehab av diverse operationer o så kan komam till.
det är en dröm det. den andra är djurvårdare, så jag kan jobba som veterinärassistant.

jaja, nog snackat!

Vi hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback