Mysiga Trojsan!

i dag tog jag och Troja sovmorgon, vi gick ut först 9.30! utan en enda kissdroppe inne! hur bra är inte min vovve då!?
Vid 7 så ville hon upp i sängen sen har hon sovit..
Sen så kanske ni hört om "skrattande"" hundar? det ser ut som dom morrar mest utan att dom gör det, dom rullar liksdom upp överläppen på nått sett så att tänderna synd.. jo, så gör min lilla fia lite då o dö och jag dör av skratt!!




typ sådär.. ahaha man skrattar verkligen ihjäl sig..


Hm vad ska man hitta på resten av dagen då?

ner med lite mer saker i förrådet ioch så kanske.. det är proppfullt men det går nog att fixa..
lillTv'n och rickes fiskespö.
sen är det bara 1 kartong och 1 säck med kläder som ska fixas och rensas, sen är det skitfinmt här..
önskade att jag haft en kamera för ni ska se hur mysigt det är här, helt galet..!
tillomed mysigare här än 2:an, förra ettan hatade jag iofs.. men 2:an var fin men här är riktigt mysigt..



hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback