Nostalgi och ingen sömn

jag ahr drukit för mycket cola, 2 Liter närmare bestämt och jag kan ju itne sova då.. attans.. klockan tickar på och snart är den 3.30...
Hursom helst så har jag nog en riktigt nostalgikväll HAHA
har legat och tänkt på alla roliga minnen man han! det är helt galet vad roligt man haft.
Egentligen borde man skriva ner allt..

Ett minne kan jag bertta om nu:
Vi hade som vanligt fest i Lisas stuga i herräng, mitt  i skogen, det hade regnat som fan och alla(killar o tjejer) hade lånat lisas kläder för vi var dyngsura av vägen dit.
Sen så hade det iallfall slutat regna, men det var kolsvart och blixtrade och åskade. riktigt fina blixtrar. vi var väl som vanligt ca 15-20 pers.
Vi stod o dansa allihopa på altanen och jag tror att jimmy precis gjort en ny låt, jag tror det var "det regnar bananer" HAHA och den stod vi och rockade till och BAAAANG
En blixt lös upp himmeln, musiken dog, lampan doig och alla stod blixtstilla och knäpptysta, sen efter några sekunder så gick allt igen och alla började dansa och stoja igen.
Det var så coolt, allt bara stod still i några sekunder.. det var som en film.

Allyid lika kul i herräng.. fan vilka minnen!! Nu vill jag bli 14is igen o vara där!!

nej jag måste verkligen sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback