Nu är hon vaccienrad

I dag var vi iväg till veterinärebn, på dit vägen stannade vid den underbara udden, dä' satte jag mig på en bänk och troja fick skutta omkring, sen går det ju lite folk där och det var ett bra tillfälle att träna inkallning och hon sprang inte fram till en enda!!
Hon tyckte änderna var roligare!
Så sen var hon jätteduktig hos Peder också, veterinären.
Så frågade om pass o så och han sa att i december är det bra att börja ta första provet för sen så är det 3 sprutor till med 1 månads intervall om jag fattat det rätt.. sen ska det gå 120dagar och man tar ett slutprov, sen får hon pass och kan åka med oss till Åland :D
Men allt som allt så går det på 2000kr.. jaja.. vi får se helt enkelt..
Nu är hon helst slut och ligger o sover o jag lagar mat. korv och makaroner.. så  fantasifullt :P
Sen ska vi på valpkursen!!
tar ca 30min att gå dit och sen kursen så jag har en välsigt trött vovve sen tror jag!

Den här dagen har gått jäkligt snabbt!!
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback