nu går det ingen nöd på mig!

hihi nu har jag en jäkla massa kanaler så nu går det evrkligen ingen nöd på mig här uppe. trodde det skulle dröja flera veckor och att ajg skulle få fortsätta sitta här med bara 4.an, men äntligen kan jag kolla på mina underbara program!!

i morse skrev jag en lista på vad jag ska göra idag och jag har:

*städat, diskat
*Postat post
*Hämtat paket(tvboxen)
*Köpt vanish och det funakde bra på mattan
*satt upp EJ REKLAM på postlådan
*köpt pärmar på åhlens
*handlat
*boka tvätt-tid (har kl 18)
*Laga mat ska jag göra nu och sen  mata ormarna.

Fy fan vad jag avrit effektiv idag!

Förresten så var jag pinsamt snål idag på åhlens..
man får ju amssa rabattgrejer när man flyttar hit och jag hade en på Åhlens på 50kr.
Så handlade jag pärmarna 3 för 50kr jättefina gråsvartvita med blommor.
sen så kände jag att ajg itne kunde gå och handla bara för checken, så då köpte jag omslagspapper o snöra för 25 kr hahaha


nej nu väntar både jag och ormarna på mat!

Kommentarer
Anonym säger:

synd du inte är lika effektiv när du är här ;)

2008-11-13 | 17:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback