omg så bakis...

I morse vaknae jag först tidigt för att jag var bakis, sen sov vi allihopa tills typ 14 tror jag.. eller aa nått sånt,,,
I går drog vi runt från krog till krog och blev måttligt fula allihopa..
Svenssons hade 23 årsgräns me n alex visa sitt legg först och kom in, sen ricke med, sewn när det var dags för mig så trode jag inte att jag skulle komma in för vakten nekade massa folk, men han tittade på mitt leg o släppte in mig hahaha..
sen åt vi Pizza på natten haha.. ja så sitter man här ganska sliten, värdelöst för idag skulle vi festa ju!
men bowling och dricka cola känns typ lagom.. :P
appropå pizza s¨å ska vi strax beställa så dom kommer hit med dom.. nice..
det är riktigt skönt med hemkörning :p

Troja klarae sig bra ensam hemma i går. så i dag kanske vi skippar festen hos mattias o bara är hemma.. vi får se...

Nu ska här käkas..

Kommentarer
nizze säger:

Du skulle ha en sån där hatt... iam an alcoholic plz help me....buy me a drink!!!

2008-11-30 | 13:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback